sobota, 13 marca 2010

Alojek zadaje pytania :-)

Dotarła do mnie zabawa blogowo - książkowa. Jola zadała mi pytania:


1. Lubisz czytać książkę czy wolisz ja w postaci cd czytanej przez narratora?

 Stanowczo lubię czytać książkę, trzymać ją w dłoni, czuć fakturę papieru.


2. Ksiazka przeczytana i co dalej? zastanawiasz sie nad dalszymi losami bohaterow,dyskutujesz z kims kto juz ja przeczytal, polecasz dalej?

Czas nam tak szybko ucieka, że czytam tylko to co mnie interesuje, pasjonuje, czego moja dusza pragnie i poszukuje. Bardzo często więc szukam  kolejnych tytułów danego autora a moim zachwytem nad daną książką, spostrzeżeniami, refleksjami dzielę się z innymi. 


3.Jak "zdobywasz" ksiazki? kupujesz, wypozyczasz w bibliotece czy u znajomych?

Jolu kupuję, ale tylko te, które "bezwzględnie" muszą  znajeźć się w mojej bibliotece. Są to zazwyczaj takie pozycje, które wywarły wpływ na moją duchowość, światopogląd i czasami zatracę się na pozycje z dziedziny rękodzieła szerokopojętego. Pomijam tu zakup książek, które są związane z moją pracą.   Namiętnie też korzystam z bibliteki miejskiej i zasobów moich przyjaciół.


Teraz ja zadaję pytania i proszę o odpowiedź Bjutuska:

  1. Czym kierujesz się przy wyborze książki w księgarni? Szukasz z góry zaplanowanych tytułów, ulubionych autorów, czy może korzystasz z sugestii sprzedawcy?
  2. Książka, którą "łyknęłaś" parę razy? Dlaczego?
  3. Czy czytałaś lektury szkole czy streszczenia lektur? 

1 komentarz :

Joanna Trojanowicz (bjutus) pisze...

Odpowiedziałam i posłałam dalej :D