niedziela, 21 listopada 2010

Śnieżynki w technice pergaminowej

U mnie wiele prac na warsztacie tylko brak nastroju do działania. Przyplątało się okrutne choróbsko do mojej rodziny i zabrało całą energię, pasję tworzenia a w zamian zaoferowało łzy, smutek, ból... Na razie nie oswoiłam się z tą rzeczywistością. Jeszcze nie ...


Mimo braku nowych prac pokażę moje zeszłoroczne wariacje na temat śnieżynek. Motyw bardzo wdzięczny do którego chętnie wracam. Zakładki wykonane wg własnego projektu, pierwsza kartka wg projektu bjutuska a motyw na drugiej zaczerpnięty ze stempelka.










Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Konwalia Amelii

7 komentarzy :

gocha pisze...

Świetne prace jak zwykle. Z ostatnich śnieżynek druga jest niezwykła, a ostatnia ze względu na miłość do "krzyżyków" bardzo przypadła mi do gustu. Pozdrawiam !

hania739 pisze...

Śliczne prace:))

agness pisze...

Urocze :)
Pozdrawiam

Kaprys pisze...

Cudne śnieżynki ;-)
Pozdrawiam Aga

Agnieszka - ABOKU pisze...

Haniu, piękne prace. Podoba mi się ta przedostatnia zakłdka w śnieżynki. Z tym samopoczuciem to chyba juz epidemia;) Pozdrawiam serdecznie i wracajcie do zdrówka.

Kamila pisze...

Ciekawa i odkrywcza (jak dla mnie ) technika, jestem pod wrażeniem!

Pozdrawiam serdecznie

Unknown pisze...

Zawsze podziwiam Twoje prace, a i tymi jestem zachwycona!!!! Cudeńka,
Pozdrawiam z Leśnego Zakątka